torek, 11. november 2008

Vsak ima lahko svojega

Pozdravljeni vsi bodoči bralci.

Dolgo že premišljujem in se odločam, da pa bi morda tudi jaz imel svojga. Splog ni slabo prjeti in prebrati kak komentar in seveda nasvet, povezan z določeno temo ali problemom, ki se poraja. Nimam se za nekekga intelektualca, filozofa ali izobraženca z vsaj magisterijem v roki, zato bodo moje dogodivščine in problemi opisani v enostavni "kmečki" slovenščini.

Toliko za en kratek uvod, prva zgodba pa že v naslednjih dneh.

Pa prijetno braje Vam želim!

5 komentarjev:

MAVERICK pravi ...

Evo prijatelj! Res je, da ima lahko vsak(a) svojega, v posebno čast pa si štejem, da sem tvoj prvi (komentator)!
Veliko smeha v virtualnem svetu ti želim...
In cmoka Mojci

FRAJTONC pravi ...

Kako malo je treba, da človeka razveseliš, je rekla Mojca ob prebiranju tvojega komentarja.

Me veseli, da si moj prvi.....

MAVERICK pravi ...

si rekel, da že v nekaj dneh sledi opis prve dogodivščine...
A dani prolaze...
Pa opiši krst mošta... Al pa MAlto . to bi me zanimalo, da vem, kaj sem izpustil...
Rajcaj me - to mi deli!

FRAJTONC pravi ...

Maverick sej bo, bo. Malček mi splet nagaja doma, pa še prazno glavo imam od vikenda. Bo, bo...

MAVERICK pravi ...

Aja in srčno rad bi uporabljal svoje ime, pa mi hudič nekaj www nagaja (leta so hudič!) in sedaj v strahu nič ne prčkam in pač objavljam kot Maverick... Se dogaja tudi najboljšim :)